mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az amerikai hirdetőket csábítja a Daily Mail
2015-01-12 14:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A brit bulvárlap tengerentúli kiadása az automatizált hirdetési rendszerek választására ösztönzi a hirdetőket.

Az automatizált médiavásárlás felpörgetésére a lap egyedülálló ötlettel állt elő. Azok a hirdetők, akik tradicionális módon szeretnének médiahelyet vásárolni, számukra minden egyes elhelyezett reklám után bónuszként egy reklámdollárnyi, ingyenes automatizált hirdetési megoldást kínál. Azok a hirdetők és ügynökségek, akik legalább 150 ezer dollár értékben költenek a lapnál, azoknak ajánlja az úgynevezett Programmatic Match megoldást.

A hagyományos hirdetés hely vásárlási módszerrel ellentétben, az automatizált esetében nincs szükség külön időpontok és találkozók egyeztetésére, hanem a reklámhely értékesítési metódus egész egyszerűen egy digitális platformon is lebonyolítható.

A Daily Mail online kiadása decemberben esett át ráncfelvarráson a tengerentúlon. A MailOnline úgy tartja magát számon, mint a legolvasottabb, angol nyelvű online újság, amely 197 millió látogatói számot hoz havonta - áll az M&m Global írásában.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!