mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ablakos kampánnyal állt elő az eBay
2015-01-13 10:30 [Marketinginfo.hu]

A nap 24 órájában nyitva tartó úgynevezett "vásárlóablakokal" szállt be a karácsonyi vásárlási dömpingbe Ausztráliában az eBay.

Az eBay Australia a hagyományos online modelltől eltérve valóságos ablakokat épített Sydney központjában, így a járókelők az utcán böngészhették a 46 inches felállított kijelzőket, és mobiljukkal meg is vásárolhatták a kiválasztott ajándékokat.

A psfk.com cikke szerint az online kereskedőcég ablakos akciója válasz volt arra a kutatásra, amely az ausztrálok vásárlási szokásait vizsgálta. A felmérés szerint az ausztrálok 65 százalék fejében a karácsonyi vásárlást összekapcsolódik olyan fizikai kellékekkel, mint a karácsonyi zene, hangulat vagy dekoráció. Ráadásul a vevők 37 százaléka a kijelző vagy monitor előtt ülve kap ihletet az ajándékra vonatkozóan. Az eBay ezért arra törekedett, hogy az ablakokat az alkalomhoz igazítsa, így bevetettek például mini hóágyút és karácsonyi dallamokat is.

A cég négy különböző stílusú, berendezésű ablakot helyezett ki: a "Lycra Mum", "Daddy Cool", "Teenage Dreamer" and "Little Princess" fantázianevek arra utalnak, hogy korosztályonként más-más ablakot építettek.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!