mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Balogh Erika
Balogh Erika
Insomnia Reklámügynökség
stratégiai tervező


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Autófelismerő plakát a Porsche kampányában
2015-01-23 17:15 [Marketinginfo.hu]

Innovatív digitális közterületi kampánnyal népszerűsítik az autómárkát Ausztráliában.

A világ első autófelismerő DOOH billboardjával szólítja meg a márka tulajdonosait a Porsche az ausztrál piacon. A melbourne-i reptérre vezető úton kihelyezett tábla észleli az úton haladó Porschéket, és valós idejű üzenettel köszönti az autó utasait - írja a screenmediadaily.com.

Az innovatív tábla előtt 300 méterrel egy kamerát helyeztek el, amely a forgalomban felismeri a modellt, a digitális plakáton pedig a "It's so easy to pick you out of a crowd" (Igazán könnyű kiszúrni a tömegből) felirat villan fel.

A világon forradalmian újnak számító megoldást kifejezetten a brand számára dolgozta ki az oOh! media közterületi cég, a kampány kreatív teendőit aThe Ross Partnership látta el, médiatervezést a PHD intézte.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!