mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Autófelismerő plakát a Porsche kampányában
2015-01-23 17:15 [Marketinginfo.hu]

Innovatív digitális közterületi kampánnyal népszerűsítik az autómárkát Ausztráliában.

A világ első autófelismerő DOOH billboardjával szólítja meg a márka tulajdonosait a Porsche az ausztrál piacon. A melbourne-i reptérre vezető úton kihelyezett tábla észleli az úton haladó Porschéket, és valós idejű üzenettel köszönti az autó utasait - írja a screenmediadaily.com.

Az innovatív tábla előtt 300 méterrel egy kamerát helyeztek el, amely a forgalomban felismeri a modellt, a digitális plakáton pedig a "It's so easy to pick you out of a crowd" (Igazán könnyű kiszúrni a tömegből) felirat villan fel.

A világon forradalmian újnak számító megoldást kifejezetten a brand számára dolgozta ki az oOh! media közterületi cég, a kampány kreatív teendőit aThe Ross Partnership látta el, médiatervezést a PHD intézte.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!