mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Digitalizált buszmegállók a Clear Channel-től
2015-01-30 14:40 [Marketinginfo.hu]

Az OOH-specialista Glasgow városától kapott megbízást a digitális utcabútorok megvalósítására.

A Clear Channel közterületi céggel ötéves megállapodást kötött a Glasgow Városi Tanács. A szerződés további 60 hónappal meghosszabbítható - számol be a megállapodásról a Posterscope. A szerződés értelmében az OOH specialista a város 50 buszmegállójában helyezi ki az Adshel márkanév alatt futó digitális kijelzőit.

A megállókat felszerelik a Clear Channel mobil platformjával, amelyeken keresztül a hirdetők interaktív tartalmakkal - kuponokkal, játékokkal és videókkal - célozhatják a fogyasztóikat okostelefonjaikon keresztül.

Dave Huckerby, a Clear Channel fejlesztési igazgatója a megbízás kapcsán elmondta: "Örülünk, hogy elnyertük a Glasgow Utcabútor megbízást, és már alig várjuk, hogy a papír alapú hirdetőfelületeket digitalizálhassuk".





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!