mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Csökken a Daily Mail profitja
2000-12-14 12:57 [BBC]

A rohamosan nővekedő az internetes költések miatt az angol lapkiadó csoport, a Daily Mail & General Trust éves profitja jelentősen csökkent.

Az adózás előtti nyereség ebben az évben, októberrel elsejével bezárólag, 191,5 millió Fonton állt (278$), a tavalyi 205 millió Fonthoz képest. Az új projektek internetes költsége 69 millió Font, a tavalyi 20 millióhoz képest, ami részben az ingyenes Metro újság egész országra való kiterjesztésének, részben pedig az új elektronikus publikációs költéseknek köszönhető. Több elemző magát a reklámbevételek szintjét tartja a fő kérdésnek. A csoport szerint az újság reklámbevételei erősek maradtak, ugyanúgy, mint a Mail on Sunday és az Evening Standard esetében.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!