mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Beújít a Spektrum
2015-02-05 10:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Február 8. és március 15. között minden vasárnap kizárólag új tartalmakat mutat be az adó, a kiemelt időszakban napi 9 új műsort mutat be a csatorna

A kínálatban szereplő tudományos - ismeretterjesztő produkciók túlnyomó része az utóbbi egy, másfél évben készült. A legtöbb tartalom a saját fejlesztésű és gyártású műsoraik kimagasló minőségéről híres ZDF-től érkezik - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

A csatorna legújabb bemutatói szórakoztatóak és látványosak lesznek és a tudomány különböző területeit ölelik fel. A műsorkínálat a lehető legszélesebb: történelmi kalandozások, óceánkutatás, katasztrófák, de a divat, az autóversenyzés vagy épp a gépek iránt érdeklődők is szemezgethetnek a programok közül.

A premiervasárnapot február 8-án a Kütyük, bigyók, szerkentyűk című sorozat nyitja, amelyben olyan különleges és sokszor vicces készülékeket láthatunk, amelyek hétköznapi életünket igyekeznek megkönnyíteni. A Mérnöki csúcsteljesítmények című, hatrészes sorozat a legextrémebb mérnöki munkákat, a világ legelhagyatottabb pontjain épített utakat, vagy épp a legveszélyesebb hidakat tárja elénk.

A következő vasárnapok újdonságai között lesz még bibliai témájú, autóversenyzőkről és pilótákról szóló, a Közel-Kelettel és a berlini fallal foglalkozó műsor is a Spektrumon.

Magyarországon több, mint 2,75 millió háztartásában érhető el az adó.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!