mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egy kampány, amely elriaszt a szoláriumtól
2015-02-10 11:13 [Marketinginfo.hu]

Nem beszél mellé figyelemfelhívó ambient kampányában az egyik amerikai melanóma alapítvány.

Komolyan meglepte a potenciális szoláriumozókat a bőrrák megelőzéséért dolgozó Mollie's Fund szervezet napokban indult rendhagyó kampánya. Az akció keretében látszatra egy új szoláriumba, egy ingyenes "vitaminos szolizásra" csalogatták a járókelőket egy hideg februári napon.

A vállalkozó kedvűek először semmit sem sejtettek, hiszen egy átlagos üzletbe léptek, ahol annak rendje és módja szerint szemüveget és törülközőt kaptak. A döbbenet akkor következett, amikor ténylegesen a szolárium szobába léptek: ott ugyanis saját halotti szertartásukba csöppentek, a hatás fokozásaként pedig saját fényképük szerepelt a ravatalon. Az akció a New York-i Area 23 ügynökség munkája.

A "Free Killer Tan" kampányban a szervezők azt a tényt hangsúlyozzák, hogy egyetlen szolárium bérlet 20 százalékkal emeli a melanóma kialakulásának esélyét. Az akciót igazolja az az adat, hogy csak az USA-ban tízezer ember hal meg bőrrákban évente, és évi egymilliónál is több melanómát diagnosztizálnak.






Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!