mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egyenlőbb médiát
2015-02-10 13:33 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A világ médiacégeinek vezetőit a nemek közötti egyenlőség erősítésére sarkallják a Nemzetközi Nőnapon.

Az UNESCO az ABU szárnyai alá tartozó Globális Média és Nemek Közötti Egyenlőség Szövetséggel kezdett közös kampányba - áll az Asia-Pacific Broadcating Union oldalán. A program a "Yes we must! Reaching Gender Equality in the Media by 2030" nevet kapta.

A programba a lapok, a rádióadók, a tévécsatornák és az online vezetőket is igyekszenek majd bevonni. A nőnapot március 8-án tartják. Az ünnepnap idei szlogenje az ENSZ-nél: "Erősebb nőket, erősebb emberiséget, képzeld el."



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!