mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Idén nyereséges az Index.hu Rt.
2003-11-28 11:08 [Népszabadság Online]

Az előzetes adatok szerint 80 millió forint körüli nyereséggel zárja a 2003-as évet az Index.hu online médiavállalat - közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.

Index A cégnek 2003 áprilisa óta - augusztus kivételével - folyamatosan több a bevétele mint a kiadása. Az internetes portál olvasottságának növekedése és az online hirdetési piac általánosan javuló megítélése együttesen kedvező környezetet teremtettek ahhoz, hogy az Index jóval a piaci átlag feletti üzleti teljesítményt nyújtson - áll a közleményben. Az Index gyakorlatilag egy éve változatlan költségszinten működik.

Az Index portált, valamint a Totalcar és a Velvet online magazinokat működtető médiacég várható éves nettó készpénzes médiaértékesítési bevétele 450-460 millió forint lesz, ami 55 százalékkal magasabb a 2002. évinél. A közlemény szerint pályázati forrásokból az Index további mintegy 40 millió forint készpénzbevételt könyvelhet el 2003-ban. Az infrastrukturális szolgáltatásokban testet öltő, készpénzkiváltó barter-megállapodásokkal együtt a cég teljes idei bevétele megközelíti a 600 millió forintot. Az Index a médiafelületek cseréje révén további 100 millió forint értékű külső hirdetési lehetőséggel is rendelkezik az idén.

A közlemény szerint az Index fejlődésének legfontosabb hajtóereje 2003 első félévben az egy megrendelésre jutó hirdetési összeg növekedése, míg a második félévben a kampányok számának radikális emelkedése volt.

Az utóbbi öt hónap mindegyikében közel kétszerese volt a megrendelések száma a 2002-esnek. A közlemény szerint miközben az online médiafogyasztás töretlenül nő, az internetes hirdetési piac a várakozások szerint 2003-ban áttöri a kétszázalékos lélektani küszöböt a teljes reklámköltésen belül. Ez abból is adódik, hogy az online reklámköltéseket már egyre kevésbé tervezik maradékelven.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!