mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Indul a ruha nélküli reality
2015-02-12 16:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A VH1 fél éve indította Amerikában igen egyedi realityjét, amelyben a lehetséges párok anyaszült meztelenül találkoznak egymással. Már ekkor kérdés volt, vajon melyik h

A befutó a LifeNetwork TV lett, amely 2015. február 14-étől hétvégén esténként tűzi műsorára a bevállalós valóságshowt - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

Habár a randevúzásnak számtalan formája ismert, és egyre modernebb, akár mobilapplikációkon keresztül is elérhető csatornái léteznek, érdekes módon mégis egyre nehezebbnek tűnik a párkeresés.


Innen indultak a Meztelen szerelem (Dating Naked) alkotói, amikor egyedi koncepciójú műsoruk, azaz egy előítéletektől és sztereotípiáktól mentes kísérlet ötletét kidolgozták. A realityben a társkeresők azonnal, már az első randi alkalmával leleplezik testüket - és a műsorkészítők elgondolása szerint ezzel párhuzamosan lelküket is.

A vállalkozó kedvű szereplők, három férfi és ugyanennyi nő egy csendes tengerparti szakasz egzotikus villájába költözik, és három randikört él meg. A lehetséges párok golfoznak, szörföznek, úsznak, homokvárat építenek, drótkötélpályán csúsznak, vagy éppen lovagolnak, tehát teszik, amit ismerkedő emberek találkozókon tenni szoktak - csak pucéran. Ezután maguk döntenek arról, kivel szeretnék folytatni a kalandokat, sőt ekkor már ők határozzák meg, hogy mindezt kendőzve, avagy kendőzetlenül élik meg.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!