mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ikea: így üthet nagyot egy átlagos billboard
2015-02-12 17:09 [Marketinginfo.hu]

Szándékosan rosszul összeragasztott plakáttal hökkentette meg a fogyasztókat a svéd bútoróriás.

Az Ikea legújabb out of home akciójáról az Ads of the World számol be. A humoros és önirónikus kampány a bútoráruház összeszerelő szolgáltatását népszerűsíti. A kreatív ötletet a német thjnk reklámügynökség jegyzi.

Az "Our assembly service is happy to help" headline-nal futó hirdetéssel a cég elismeri, hogy nem is olyan egyszerű összeszerelni a bútoraikat, mint ahogy azt korábban kommunikálták.









Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!