mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Divatos DOOH kampány
2015-02-19 12:52 [Marketinginfo.hu]

Nincs jegye a London Fashion Week-re? Nem baj, az utcán is követheti az eseményt a Hunternek köszönhetően.

Élőben közvetít a nagyszabású divateseményről az Ocean Outdoor - számol be az érdekes out of home akcióról a ScreenMedia Daily. A cég digitális köztéri kijelző hálózata, a The Grid hat brit nagyvárosban: Londonban, Manchesterben, Birminghamben, Leedsben, Liverpoolban és Glasgowban található médiafelületein az utca emberei sem maradnak le a február 23-án startoló London Fashion Week történéseiről.

Az akció a Hunter Boots kampányának része. A AW15 Hunter Original show közvetítését olyan kontextusba helyezik majd, hogy mindegyik városban tudják: élő és exkluzív tartalmat látnak éppen.






Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!