mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egyre kevesebbet ül otthon a jövő vásárlója
2015-02-25 16:19 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Amerikai Közterületi Reklámszövetség legújabb kimutatása szerint egy átlagos amerikai egyre több időt tölt az otthonán kívül.

A felmérés szerint az ébren töltött idő közel 70 százalékát a saját lakásán kívül töltik az emberek a tengerentúlon. Ebbe beletartozik a munkahelyen töltött idő, a munkába járás, vásárlás és a szabadidős tevékenységek is. Mindehhez nagyban hozzájárult a technológia fejlődése is, amely tovább növelte és növeli a mobilitást.

A kutatás arra is rávilágít, hogy a vásárlások döntő többsége bejárás, utazás közben - előtt, után - történik. A kiszemelt termékről pedig általában a fogyasztó a Google-ön keresztül az okostelefonja segítségével gyűjt információt. A szegmens képviselője ezért azt javasolja, hogy egyre nagyobb hangsúlyt kéne fektetni a köztéri hirdetésekre, amelyekkel egyre többet találkozik az utca embere - olvasható a Screen Media Daily oldalán.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!