mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Cartoon Network és a Dr. Martens közös cipőkollekciójának forgalmazása
2015-03-06 17:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A száznál is több gyermekből és felnőttből álló tömeg ugrálása hatalmas sikert aratott a járókelők és a média körében.

Nem mindennapi módon ünnepelte London vásárlónegyedében a Cartoon Network és az angol cipőgyártó Dr. Martens közös, limitált szériában készült "Kalandra fel!" cipőkollekciójának megjelenését.

A több mint száz résztvevő Finnek, a sorozat egyik szereplőjének öltözve "örömében" a Dr. Martens üzletig ugrált Jake gumilabdákon, hogy ezzel köszöntsék az új, különleges kollekciót. A száznál is több gyermekből és felnőttből álló tömeg ugrálása hatalmas sikert aratott a járókelők és a média körében, a flashmobról készült képek rengeteg figyelmet és megosztást kaptak a közösségi médiában.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!