mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
B2B nyitás a LinkedInnél
2015-03-10 15:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A közösségi oldal új követő szolgáltatásaival gyakorlatilag lekövethetővé teszi 347 millió felhasználóját a céges honlapok számára.

Egy ideje már futnak hirdetések a LinkedInen, de az új fejlesztésekkel már maguk a felhasználók lesznek becélozhatók - áll a warc-on. A tesztelésbe olyan márkákat vontak be, mint a Lenovo, vagy a Samsung. A fejlesztéseknek egy akvizíció is a része volt, a LinkedIn bekebelezte a Bizo nevű digitális B2B marketing vállalatot tavaly augusztusban.

A fejlesztés két pillérre épül. Az egyik a LinkedIn Lead Accelerator, amely cookie-kal követi a céges honlapokra érkező LinkedIn felhasználókat. A Linkedin Network Display targetáló algoritmusokkal találja meg a látogatókat. A közösségi oldal szerint a honlapok csak látogatóik mintegy 5 százalékát ismerik. Ezt az arányt kívánják javítani.

"Az új szolgáltatásokkal a márkák a honlapra látogató ismeretlen felhasználók 95 százalékát azonosíthatják" - mondta el Joshua Graff, a LinkedIn EMEA régiójának igazgatója. "Mindez jól illeszkedik hosszú távú stratégiánkba" - tette hozzá. A cég nagyobb részt akar kiharapni magának a globális B2B piacból, amelynek értéke 50 milliárd dollár.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!