mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Core Digital tervezett kampányt az NNG-nek
2015-04-20 11:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Core Digital nyerte az NNG tenderét, melyben digitális ügynökségi partnert választottak az iGO Navigation 10. születésnapi kampányának lebonyolításához.

Az év elején lezárult tender eredményeként a Core Digital kapott megbízást a hazai fejlesztésű iGO Navigation közvetlenül a felhasználókat célzó kampányának online médiatervezésére és vásárlására.

Az április 16-án indult kampány apropóját a márkatulajdonos NNG iGO navigációs szoftverének 10. évfordulója adta, melynek alkalmából született meg az iGO Navigáció SzülinApp nevű alkalmazása, mely a navigációs szoftver csupán 10 napig letölthető, ingyenes verziója.

"Mivel az alkalmazás csak 10 napig lesz elérhető, média szempontból a legnagyobb kihívást a rövid kampányidőszak jelenti, hiszen két hét alatt kell nagy elérésen keresztül ismertséget építenünk, majd mindezt app letöltési konverzióra lefordítanunk. Mindehhez egy két fázisból álló digitális kampányt terveztünk, mely nagy elérésű és látványos felületek, tartalmi együttműködések, videóterjesztés, valamint konverziós célú mobil és desktop megjelenések mixéből áll össze." - mondta el Székely Szabolcs a Core Digital stratégiai igazgatója.

A Magyarország, Neked! néven április 29-ig futó digitális kampány kreatívjait és a kampányhoz tartozó microsite-ot a Benedict & Helfer ügynökség készítette.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Elérés (Reach)

Affinitási index (AFF)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!