mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mesélő ágynemű szett egy hazai startup-tól
2015-04-23 14:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Másfél nap alatt 6,5 millió forintot gyűjtött össze a gyermekek elalvását segítő speciális app és ágyneműhuzat.

A mesélés évszázados hagyományát csempészi vissza a gyerekszobába a magyar fejlesztésű, mobilalkalmazással felturbózott ágynemű szett. A Bedtime Bedding közel két év előkészítés után indított közösségi finanszírozási kampányt a Kickstarter-en, ami máris sikernek bizonyult: másfél nap alatt sikerült teljesíteni a kitűzött célt, vagyis összegyűjteni 16 ezer angol fontot (mintegy 6,5 millió forintot).

Egy amerikai kutatás szerint a szülők mindössze 13 százaléka veszi a fáradtságot arra, hogy a hét minden napján meséljen a gyerekének. Erre a problémára keresett innovatív megoldást a Bedtime Bedding nevű magyar startup. A csapat egy elalvást segítő, mesélő ágynemű szettet és a hozzá tartozó mobilappot fejlesztett ki, melynek segítségével a szülők könnyedén ágyba "csábíthatják" gyermekeiket.

A Bedtime Bedding csomag három részből áll: egy digitálisan nyomtatott, színes grafikával ellátott paplanhuzatból, ez adja a mesék helyszínét, három plüssfigurából, ők a mesék szereplői, és egy egyedi meseapplikációból, ami számtalan kezdősztorival, valamint tippekkel és trükkökkel segíti a szülőket abban, hogy profi mesemondóvá váljanak. A szett segítségével a szülők és gyerekek egyszerűen találhatnak ki közös történeteket, melyeket el is játszhatnak a megelevenedő paplanhuzat díszletei között.

"A prototípusunk kész van és közel egy éve teszteljük családokkal és szakemberekkel. A textilipar nem a kis mennyiségekről szól, ezért ahhoz, hogy a termékünket versenyképes áron kínálhassuk, minimum 200 darabot kell megrendelnünk a gyártótól. Ezért fordulunk a Kickstarter közösségéhez segítségért" - mondja Vitvera Gábor, az egyik alapító.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!