mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kampánytéma lett az időjárás
2015-05-05 13:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy vastag kesztyű, egy létra és egy üres téglafal: mindössze ezekre volt szükség egy egyedi hó-graffiti kampány elkészítéséhez.

Szokatlanul hosszú volt a tél az USA észak-keleti partján. A mexikói idegenforgalmi hivatal kapott az alkalmon, hogy úgyis mindenki a tavaszi télről és a szokatlanul késői havazásról beszél és szabadtéri kampányt indított, amelyben Mexikóba csábította a fázós chicagoiakat - tudósított az AdWeek.

A "havas graffiti" névre hallgató kampányt a mexikói idegenforgalmi hivatal rendelte meg a Lapiz ügynökségtől, akik egy helyi utcai művészt, NosE Lanariz-t kértek fel a kivitelezésre. Az üzenet viszonylag gyorsan elkészült, nem volt szükség nyomdafestékre, vagy LED kivetítőkre: a művész néhány vödörnyi hóból elkészítette a forró mexikói tengerpartra csábító üzeneteket, azaz a hó-graffitiket.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!