mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Best Buy Award a dm-nek
2015-05-11 13:05 [Marketinginfo.hu]

A felmérésen a dm első helyezést ért el ár/minőség arány kategóriában.

A Best Buy Award Magyarország Felmérést a svájci ICERTIAS végezte egy online kérdőív segítségével, amelyet 1200 válaszadó töltött ki Magyarországon.
A felmérés és a kapcsolódó tanúsítás célja, hogy megkönnyítse azon fogyasztók dolgát, akik a legjobb termékeket és szolgáltatásokat keresik a legkedvezőbb áron. Arra a kérdésre, hogy melyik illatszert, és kozmetikumokat árusító üzletlánc az, amely a magyar piacon a legjobb ár-minőség arányt nyújtja, a válaszadók többsége a dm-et jelölte meg.
"Büszkék vagyunk erre a kitüntetésre, hiszen ez valóban a fogyasztók véleményét tükrözi. Ez az elismerés egy pozitív visszacsatolás számunkra vásárlóinktól, hogy jó úton járunk"- nyilatkozta a díjról Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.




További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!