mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Magyarország legnagyobb virágszőnyege készül
2015-05-19 14:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

40.000 virággal köszöntik a magyar nőket vasárnap, a Március 15. téren, Budapesten. Az ország legnagyobb elvihető virágszőnyege a Danone Activia támogatásával valósul meg.

Mindazoknak, akik május 24-én kilátogatnak a Március 15. térre egyedülálló élményben lehet részük: 1000 négyzetméteren elterülő,ezernyi színben pompázó virágos kép borítja majd a szürke betont, így ezen a speciális napon a hölgyek köszöntése mellett egy napig Budapest belvárosa is új színfolttal egészül ki. A virágszőnyeg a tervek szerint több mint 40.000 élő és vágott virágból készül majd Gulyás Tamás - a Debreceni Virágkarnevál ismert virágszobrásza - vezetésével, 50 ember munkájának köszönhetően, 12 óra alatt.

A rendhagyó alkotással az Activia szeretné felhívni a figyelmet a nők mindennapi helytállására. Sokszor természetesnek vesszük, hogy anyaként, barátként, társként és kollégaként is mellettünk vannak, pedig ez a teljesítmény rendkívüli, amire nem lehet elégszer felhívni a figyelmet.A nők sokszínűségét jelképezi az a rengeteg különböző növény és szín is, amely megjelenik a virágszőnyegen.

Magyarországon még soha nem készült ekkora elvihető virágszőnyeg. Az alkotás különlegességét az adja majd, hogy a virágokat nemcsak megcsodálni lehet, de mindenki haza is vihet egyet magának vagy, hogy megajándékozza a számára legkülönlegesebb hölgyet. A rendkívüli 1000 négyzetméteres virágszőnyeg így mindössze egyetlen napig most vasárnap lesz látható.

"Egy olyan ötletet kerestünk, ami alkalmas az elismerés kifejezésére és elég látványos ahhoz, hogy felfigyeljenek rá a fogyasztóink. A megvalósítás nagyobb kihívás elé állított minket, de szerencsére hamar találkoztunk Gulyás Tamással, az ismert debreceni virágszobrásszal és a KIOSK lehetetlent nem ismerő csapatával" - mondta el Székely Szabolcs, a Core Digital stratégiai igazgatója.

Az esemény ötletgazdája és szervezője a Core Digital, a rendezvényszervezési feladatokat az Invita, a PR feladatokat a NeoNoir látja el.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!