mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sikeres online akciót zárt az iGO
2015-05-20 14:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Több mint 480.000 mobil app letöltést hozott 10 nap alatt a Core Digital és a Café PR által az NNG megbízásából tervezett online kampány.

A Core Digital és Café PR által tervezett, április 16-án indult iGO Navigation 10. születésnapi kampánya valósággal felrobbantotta a magyar internetet. A 10 napig ingyenesen letölthető SzülinApp applikációról szóló hírek a bejelentés után 4 órával már több, mint 300 helyen jelentek meg. A közvetlen ezután indított tartalmi együttműködések, valamint konverziós célú mobil és desktop megjelenések mixéből álló online kampány pedig több mint 2 millió emberhez jutott el, s több mint 100.000 kattintást generált 10 nap alatt.

A közösségi médiában is gyorsan terjedő ajánlat nagyjából 1 millió emberhez jutott el a kampány időszaka alatt, a fizetett közösségi hirdetések pedig 10/10 relevancia értékelést kaptak a Facebookon. A kampányhoz Balogh Péter, vezérigazgató főszereplésével készített online videót több mint 100.000 megtekintést hozott. A videót a Proud Productions készítette.

A Magyarország, Neked! headine-nal április 29-én zárult kampány több mint 480.000 mobil app letöltést ért el iOS és Android platformon.

"Nagy örömünkre szolgál, hogy ingyenes applikációnk ekkora tömeget mozgatott meg, és ennyien elfogadták az ajándékot tőlünk. Ami pedig számunkra különösen fontos, hogy még ennél is több emberhez el jutott az NNG híre." - mondta el Porczió Krisztina, az NNG marketingkommunikációs vezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Affinitási index (AFF)

Béta együttható

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!