mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Jégből épített pizzériát a Dr.Oetker
2015-05-22 13:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A 3400 liter vízből és ételalapanyagokból megalkotott ideiglenes pizzasarokkal a cég a #fressnessfrozen kampányát támogatta Londonban, a Liverpool Street-en.

A Dr.Oetker a klasszikus pizza recepthez szükséges hozzávalók lefagyasztásával készített jégtömbökből épített pizzázó sarkot London egyik forgalmas részén, a Liverpool Street-en. A nem mindennapi out-of-home kampányeszköz 3,4 tonna tömegű volt.

A kampány célja elsősorban az, hogy a vásárlókat a fagyasztott élelmiszerek fogyasztására ösztönözze, és egyben utalást tesz arra is, hogy a Dr.Oetker pizzák időben lefagyasztott, friss hozzávalók felhasználásával készülnek - tudósított a hírről a PR Examples.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!