Az Activia virágba borította Budapestet 2015-05-26 13:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Danone Activia megbízásából nagyszabású köztéri esemény keretében egyesítette erőit a Core Digital, a KIOSK és a NeoNoir. A hétvégén 1000 négyzetméteres virágszőnyeg köszöntötte a hölgyeket.
Az Activia szokatlan köztéri akcióval hívta fel a figyelmet a nők odaadó és rendkívüli munkájára. A márka szerette volna méltó módon megköszönni a hölgyeknek, hogy ők környezetük támaszai, inspirálói, ezért 1000 négyzetméteres virágszőnyeget létesített a Máricus 15. téren, Budapesten. A virágszőnyeg különlegességét a célja, mérete, komplexitása mellett az is jelentette, hogy a nap folyamán az összes virágot ajándékként osztotta szét az Activia az arra járók között, hogy mindenki kifejezhesse elismerését az életében rendkívüli szerepet betöltő hölgyek iránt. Az Activia fontosnak tartja a nők mindennapi helytállásának elismerését, ez a jelenlegi kampányuk központi gondolata is.
A hatalmas virágzó kép elkészítéséhez Gulyás Tamás - a Debreceni Virágkarnevál ismert virágszobrásza - vezetésével 50 ember közreműködése, több mint 40.000 vágott és cserepes növény, 4 kamion és a 12 óra munka szükségeltetett. "Ennek a rendkívüli, 1000 négyzetméteres virágszőnyegnek a megalkotása komoly előkészületeket igényelt. A felhasznált növényeket külön erre a célra termesztettük, ami másfél hónapot jelent, továbbá mérnöki pontossággal kellett megterveznünk ezt a bonyolult geometrikus képet. Annak érdekében, hogy minden pontos legyen, fontos volt annak biztosítása is, hogy az összes növény egyszerre virágozzon, ami óriási kihívás volt számunkra. Az eredmény azonban magáért beszél, mindenki ámulva nézi az elkészült virágzó képet" - mondta Gulyás Tamás virágszobrász.
Hlatky-Schlichter Hubert, a KIOSK tulajdonosa elmondta "folyamatosan törekszünk arra, hogy színes, egyedi és lehetőleg ingyenes programokat hozzunk a Március 15. térre. Ebben az évben is készülünk még további meglepetésekkel".
A Core Digital feladata volt az aktivitás koncepciójának kidolgozása, ők végezték a kampány digitális munkáit és a rendezvény szervezését, a NeoNoir pedig a pr-tevékenységért felelt. Mindkét ügynökség dolgozik már a Danone más márkáin, a Core Digital 2013 óta végzi az Activia és 2014 óta a Danone Görög digitális kommunikációját, a NeoNoir pedig az Activia mellett 2014 óta az Actimel kommunikációját is segíti.