mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
342 film a Kecskeméti Animációs Filmfesztiválon
2015-06-16 16:29 [MTI + Mediainfo.hu]

Az animáció kedvelői 342 filmet láthatnak az idén 30 éves Kecskeméti Animációs Filmfesztiválon (KAFF), közülük 94-et vetítenek a versenyprogramban.

A seregszemléhez tárlatok, konferencia és retrospektív kiállítás is kapcsolódik - mondta Mikulás Ferenc, a fesztivál igazgatója kedden, a kecskeméti városházán tartott sajtótájékoztatón.

A június 24. és 28. között zajló 12. KAFF fesztiváligazgatója a retrospektív vetítések gazdag választékára hívta fel a figyelmet, kiemelve Kovásznai György, Reisenbüchler Sándor és Vajda Béla egymás mellé rendezett életművét, amelyet 35 milliméteres kópiáról tekinthetnek meg az érdeklődők. Újdonság lesz az is, hogy a KAFF díszvendége Latin Amerika, ahonnan 56 alkotást nézhetnek meg az érdeklődők.

Összesen 18 rövidfilm, 13 diákfilm, 17 tévésorozat, 10 videoklip és 20 alkalmazott animációs kisfilm került a magyar versenyprogramba az előzsűri döntése alapján. A KAFF-on belül az idén 9. alkalommal rendezik meg az Európai Animációs Játékfilmek és TV-Speciálok versenyét, amelyen 7 egészestés és 9 TV-speciál lesz látható. Az elmúlt két év európai filmjeit bemutató programban összesen 20 televíziós egyedi filmet és ugyanennyi egészestés filmet neveztek.

A fesztiváligazgató hangsúlyozta: az animációs filmkészítők sokat köszönhetnek a Médiatanácsnak, amely kiemelten támogatja az egyébként "árván maradt" műfajt. A fesztivált Karas Mónika, a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Médiatanács elnöke nyitja meg.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!