mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Városi felfedezésre hív a hangosplakát
2015-06-17 14:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy vasúttársaság ötlete arra mutatott rá, hogy az out-of-home felületek remekül működnek a turizmus fellendítésére is.

A Thalys vasúttársaság és a Rosapark Paris 3 interaktív plakáttal igyekszik arra ösztönözni az embereket, hogy használják a vasúti tömegközlekedést és fedezzék fel Franciaország, Németország és Belgium nagyvárosait. A Thalys nagysebességű vasúti járatokat üzemeltet a három ország között.

Mindhárom plakát adattárolójában több mint ezer, zajmikrofonnal rögzített hangfelvételeket helyeztek el, s arra kérték a gyalogosokat, hogy saját fülhallgatóik segítségével vegyenek ízelítőt a különböző városrészek egyedi hangulatából - írta a Posterscope.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!