mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Üres (?) konténer, mint kampányeszköz
2015-06-23 11:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az emberi félelemre és a kíváncsiságra játszott rá a Universal Pictures, amikor egy konténert "felejtett" a Waterloo állomáson, rajta a "ragadozó élőlények" felirattal.

A munkába/iskolába ingázó utasok a reggeli csúcsforgalomban sok minden miatt aggódhatnak: tömeg, vonatkésések...de az aligha fordult meg a londoni tömegközlekedők fejében, hogy egy dinoszauruszokkal teli konténerrel is találkozhatnak a forgalmas Waterloo Station-ön. Pedig így történt, köszönhetően a Universal Pictures-nek, akik megelőzve a Jurassic World brit premierjét, egészen új szintre emelték az out-of-home kommunikációt. A konténer múlt pénteken tűnt fel az állomás központi helyén, rajta a "ragadozó élőlények" felirattal.

Hétfőig nem is történt semmi különös, ám akkor a velociraptorok "kiszabadultak" és megszállták a konténer tetejét. Az élethű figurák látványa minden arra járót emlékeztetett a film premierjére - tudósított a Beamly.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!