mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Erdei Zsolt harcsapaprikásban is erős
2015-06-25 16:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Közép-Európa egyetlen lokalizált horgász és vadász csatornája, a The Fishing and Hunting Channel megtartotta a II. Társasági és Média Főzőversenyét.

A csatorna munkatársai mellett a média képviselői és ismert képernyősök, sportolók, közéleti személyiségek veselkedtek neki, hogy háromfős csapatokban megalkossák a legízletesebb harcsapörköltet. A 23 brigád Velencén hajolt a bográcsok fölé, végül Bede Róbert szakács, műsorvezető, Beluzsáné Belicza Andrea, a PMRFK szóvivője és Koszti András, a település polgármestere döntötte el, hogy kié a legjobb harcsaétel.

A The Fishing and Hunting Channel vetélkedésen szép számban képviseltették magukat a sportolók, Erdei Zsolt ökölvívó mellett Hrutka János egykori válogatott labdarúgó, a SportKlub szakértője, valamint Orbán Attila kiváló jégkorongozó is fakanalat ragadott, de besegített a főzésbe Dr. Gyarmati Andrea olimpiai ezüstérmes úszó is. A zenészek közül Csejtei Tamás, Jankai Béla és Pálmai Zoltán is részese volt a versengésnek, valamint elfogadta a meghívást a két meteorológus, Pártai Lucia és Aigner Szilárd, illetve a Vidámszínpad képviselői, Straub Dezső színművész vezetésével.

A 23 csapat komolyan vette a feladatot, 23 teljesen különböző harcsapaprikást tettek le az asztalra, végül az egyik rádiós csapat "alkotását" hozta ki győztesnek a Bede Róbert vezette mini zsűri, míg az ezüstérmet a halakhoz igencsak értő Sikeres Sporthorgász kollektívája nyerte el.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!