mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vaszily Miklós
Vaszily Miklós
ECHO
vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Online ruhaboltot nyitott az Amazon Kanadában
2015-07-10 17:17 [Marketinginfo.hu]

Az Amazon.ca oldalon már több mint 100 millió termék kapható. Ráadásul egyes kanadai régiókban a megrendelők már aznap megkapják a vásárolt csomagjukat.

Az Amazon online ruha- és cipőboltot nyitott Kanadában - áll az internet RETAILER-en. Az üzletek az Amazon.ca oldalon keresztül érhetőek el, és 1,5 millió terméket árulnak rajtuk, köztük a 7 For All Mankind, a Levi's, a French Connection, a Nautica, a Vince Camuoto, a True Religion, a Dockers és a Joe's Jeans ruhadarabjait.

Az Amazonnak van már webáruháza az otthonautomatizálás és a viselhető technológia területén. A cég termékskálája egy év alatt közel duplájára, 100 milliós nagyságrendűre nőtt Kanadában. Csak összehasonlításképp: az Egyesült Államokban ez a mutató 254 millión áll.

A cég tavaly vezette be az egy napon belüli kiszállítást az ország két nagyvárosában, Torontóban és Vancouverben. A megrendelt termékek este 9-ig megérkeznek ezekben a városokban, feltéve hogy legkésőbb délig leadják őket.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!