mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nappal plakát, este ágy
2015-07-16 13:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy pakisztáni matracgyártó humánus módszert választott a köztéri reklámozásra.

A becslések szerint minden pakisztáni nagyvárosban félmillió hajléktalan él. Legtöbbjük nem tud mást tenni, a járdákon alszik. Most viszont új lehetőség nyílt a számukra, az ország vezető matrac márkájának (MoltyFoam) és a BBDO ügynökségnek köszönhetően. Megalkották a világ első plakát-fekhelyét (billbed), ami gyakorlatilag maga a MoltyFoam matrac, egy eddig nem használt utcai kivitelben. Nappal a billbed-ek reklámfelületként, éjszaka pedig, egyszerűen elforgatva, ágyként funkcionálnak. Az időjárásnak is ellenálló ágyplakátokat 9 pakisztáni nagyvárosban helyezték ki - tudósított a Posterscope.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!