mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Bluetooth-beacon alapú üzenetek a buszon ingázóknak
2015-07-21 12:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A brit Exterion Media jóvoltából a londoni buszok utasai aszerint kapnak személyre szabott üzeneteket, hogy éppen hol tartózkodnak.

Az Exterion Media, Európa legnagyobb magántulajdonú out-of-home reklmipari cége a napokban jelentette be, hogy 500 londoni buszt szerelt fel bluetooth-beacon rendszerű jeladókkal.

A projektben technikai partnerük a Proxama PLC, amely bluetooth-beacon (a célszemély pozíciója alapján küld személyre szabott ajánlatokat) technológiát alkalmazva fejlesztett olyan alkalmazást, amely a londoni ingázók telefonjaira küld in-app (alkalmazáson belüli) üzeneteket.

A bejelentésre azután került sor, hogy a beacont 6 hónapig 110 norwich-i buszon tesztelték, ahol a felhasználók 30 százaléka megnyitotta a kapott üzenetet és a tesztidőszak alatt 2000 app-ot le is töltöttek. Londonban extrém magas, 94 százalékos az okostelefon penetráció, az átlagos utazási idő a buszokon 17-19 perc, így bőven van idő interaktív smartmobil kommunikációra.

"Folyamatosan keressük az innovatív megoldásokat arra, hogy megszólítsuk az úton levők millióit. Azt gondoljuk, a személyre szabott üzenetek jelentik az out-of-home kommunikáció jövőjét" - mondta Jason Cotterell, az EM ügyvezetője, aki hozzátette, hosszútávú céljaik közt szerepel a Királyság teljes területén közlekedő buszhálózatok bevonása a projektbe - tudósított a Posterscope.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!