mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ausztria: 2,1 százalékkal nőtt a reklámköltés 2003-ban
2004-02-03 10:07 [Kontakter.de]

A hagyományos médiumokban 2,1 százalékkal nőtt a reklámköltés 2002-höz viszonyítva.

A mozi, az újságmellékletek, a regionális hetilapok, a szakfolyóiratok és az aranyoldalak jelentősége 2003-ban az átlagnál erősebben nőtt. A közterület, a televízió és a napilapok esetében a reklámköltés növekedése átlagos volt; a prospektusok, az online reklám, a rádió és a magazinok esetén viszont átlagon aluli.

v.v.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!