mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
HEROE
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Vetkőztethető a plakát
2015-08-10 11:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A VH1 Meztelen Randi című műsorának kampányában a kevesebb (ruha) a több.

A csatorna korábban már csinált egy tévészpotot a műsorhoz, abban lassított felvételen ugrálnak meztelenül - áll az ADWEEK-en. Most pedig jön az interaktív Meztelen Randi plakát, amelyet a Hollywood Boulevard és a Highland Avenue sarkára tettek ki Los Angeles-ben.

A táblán alapállapotban két felöltözött ember látható, a kép felülete azonban leszedhető mozaikdarabokból áll. A plakát ezzel a mozaikok eltávolítására sarkallja a járókelőket, akiknek köszönhetően apránként láthatóvá válik a kép másik szintje, ahol már nincs ruha a szereplőkön.

A leszedhető mozaik darabok némelyikével nyerni lehet: elsősorban testápoló szereket. Ha minden mozaik lekerült, a plakátot még két hétig kint hagyják.

A Meztelen Randi nevű valóságshow egy romantikus trópusi szigeten játszódik, ahová hétről hétre érkeznek a facér hölgyek és férfiak, akik a műsor ideje alatt végig ruha nélkül vannak. A készítők már az első évad alatt azt tapasztalták, hogy a vírus-marketinggel lehet a műsort a leghatékonyabban reklámozni. Tavaly leforgattak például egy meztelen videóklipet.

A kampányt az Awestruck vezényli. Azért esett a választásuk a forgalmas los angeles-i sarokra, mert az a közösségi média szempontjából is fontos (az emberek szeretnek innen fényképeket megosztani).


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!