mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Összehozta a Chevrolet a DOOH-t és a piackutatást
2015-08-26 14:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az autógyártó nagyvárosi felfedezőkre fókuszáló kampányában a digitális out-of-home eszközöket kombinálták interaktív piackutatással.

Az integrált kampányban a nagyvárosi fiatalokat, elsősorban a huszonéveseket akarták megszólítani és elérni azt, hogy vegyenek részt egy Chevy Trax (a márka új SUV-je) tesztvezetésben, de előtte válaszolniuk kellett néhány vásárlással, étteremlátogatással, szórakozással kapcsolatos általános kérdésre - írta a Screen Media Daily.

A Commonwealth/McCann által kidolgozott kampányban 5 forgalmas kirakati helyszínt választottak ki New Yorkban, Chicagoban és LA-ben, hogy oda telepített online kijelzőkön kérdőíveket töltessenek ki a nagyvárosok lakóival, s ezzel felmérjék szokásaikat, illetve a városi vezetők igényeit az SUV-kkel kapcsolatban.

A kirakati kijelző a kérdőív kitöltése után nagyképernyőre váltott és a kapott válaszokat gyorsan feldolgozva egy városi élményutat vázolt a válaszadóknak (az SUV belső teréből kitekintve), benne éttermekkel, múzeumokkal, zenés szórakozóhelyekkel.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!