mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Európában és Ázsiában jobban teljesít a Wall Street Journal
2015-09-29 13:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Átméretezte a Wall Street Journal az ázsiai és európai kiadásait, amelyek az eddigi kompakt formátumról ugyanolyan méretűre váltanak, mint az eredeti, amerikai kiadás.

A lap emellett ráncba szedte honlapját, és új alkalmazást adott ki iPadre és Androidra - olvasható a WAN IFRA-n. "Egységes élményt szánunk az olvasóinknak mindenhol a világon" - mondta el Thorold Barker, a Wall Street Journal Europe szerkesztője.

Az átalakítással 50 százalékkal több tartalom fér majd el a hasábokon, ráadásul az új kiadás színes lesz, nem fekete-fehér mint az eddigi. Ugyanannyi ember fogja előállítani a plusz tartalmat.

A WSJ még 2005-ben csökkentette az európai és ázsiai kiadások méretét, akkoriban ez általános költségcsökkentő technika volt a sajtóban. A lap 9 millió dollárt spórolt a lépéssel.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!