mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hirdetők és az online marketing
2015-09-30 09:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Internet Hungary első napjának délutáni előadásainak központi témája az online hirdetési eszközök helyzete volt.


A Nestlé, a Tchibo és az Erste Bank részvételével megtartott kerekasztal beszélgetésen kiderült, a magyarországi cégek a teljes reklámbüdzséjük mekkora hányadát költik el online módon és ezek az adatok mennyire tekinthetők általánosnak a régiónkban. Az Erste Bank Magyarországon a régiós átlag mintegy dupláját költi online reklámokra, így annak aránya mintegy 25 százalékos, a maradék 75%-t a TV, az outdoor és a print média közt osztják szét. A Nestlé költései főként a TV-s piacon realizálódnak, ahogy az az FMCG szektorban megszokott. Magyarországi költéseik mintegy 80%-a televíziós, az online arány pedig 18%. A Tchibo esetén viszont az online költések aránya a legmagasabb (40%), ennek négyötöde e-commerce hirdetés, egyötöde pedig retail, így nem meglepő, hogy nincs is olyan kampányuk, aminek ne lenne online eleme.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!