mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Spektrumnak dolgozott az ACG
2015-10-02 17:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Spektrum megbízásából négy részes dokumentum sorozatot gyártott az ACG Reklámügynökség.

Októberben indul a Spektrum új, négyrészes, saját gyártású sorozata, a "Kicsi ország, kicsi Kína". Az ismeretterjesztő sorozat arra vállalkozik, hogy bemutassa ezt a közöttünk élő, mégis zárt közösséget, akikkel már majdnem harminc éve élünk együtt, emellett emberi sorsokat is bemutasson - jót is, rosszat is -, és hogy elkalauzolja a nézőt ebben a kicsi országban megbúvó kicsi Kínába.

A sorozat gyártója és fejlesztője az ACG filmgyártó részlege. Mentes Endre producer szerint egy reklámügynökségben a közös brainstormingok során szinte törvényszerűen bukkannak fel olyan ötletek, amelyekből izgalmas és versenyképes filmes vagy televíziós tartalom fejleszthető. "Ezeket vétek lenne figyelmen kívül hagyni" - mondja Mentes. "Az ACG-ben jó ideje már nem megyünk el az ilyen lehetőségek mellett, hanem prezentációképes állapotban gyűjtjük őket. A Kicsi ország - kicsi Kína alapötletére például egy art director kollégám hívta fel a figyelmem nagyjából másfél éve, majd a megrendelő szakembereivel közösen kollégáimmal nagyjából egy évet dolgoztunk a végleges tartalom kialakításán."

Az ügynökség az október 10-én debütáló ismeretterjesztő sorozattal most először dolgozik a Spektrum megrendelésére.

A sorozatot október 1-jétől online, print es rádióhirdetések mellett jelentős outdoor kampány támogatja, melynek része a Deák téren egy hatalmas épületháló, több mint 400 citylight poszter, metró padlómatrica és metrókocsi poszter. A kampány arculatát szintén az ACG készítette.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Coverage (COV)

Reception Share (RSH%)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!