mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
E-kereskedelmi promóciót indított a MasterCard
2015-11-03 12:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Először rendezik meg Magyarországon az Internetes Vásárlás Hetét. Cél az elektronikus fizetés népszerűsítése.

A promóció keretében a vásárlók öt webáruház termékeit vehetik meg kiemelt kedvezménnyel, ha MasterCard vagy Maestro bankkártyával fizetnek. A programban résztvevő internetes boltok október 30. és november 6. között nyújtanak egyedi kedvezményeket a kártyás vásárlóknak, ezzel is ösztönözve az elektronikus fizetés terjedését.

Hazánkban is egyre népszerűbb az internetes vásárlás - állapította meg a MasterCard e-kereskedelemmel kapcsolatos lakossági kutatása. Míg 2014. májusában a felnőtt internetezők 72%-a nyilatkozott úgy, hogy az elmúlt egy évben legalább egyszer vásárolt valamit az interneten, addig ez az arány 2015. januárjában már elérte a 83%-ot.

A Magyar Nemzeti Bank adatai is az elektronikus vásárlás dinamikus növekedését igazolják. A legfrissebb pénzforgalmi statisztika szerint 2015. második negyedévében Magyarországon kibocsátott bankkártyákkal több, mint ötmillió darab internetes vásárlási tranzakció valósult meg a hazai fizetésikártya-elfogadó hálózatban, közel 52 milliárd forint értékben. Az ilyen tranzakciók száma 44%-kal emelkedett a tavalyi év azonos időszakához képest, értékük pedig 51%-kal nőtt.

"Örömmel látjuk, hogy Magyarországon is folyamatosan fejlődik az elektronikus fizetési eszközök használata, és továbbra is gyors ütemben bővül a bankkártyát elfogadó webshopok száma. A hazai pénzforgalmi szolgáltatók hálózatában ma már több, mint 7600 internetes áruházban lehet bankkártyával fizetni, ez éves szinten 40%-os növekedést jelent - mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

Az Internetes Vásárlás Hetén öt webáruház, a Tchibo.hu, a Shopline.hu, a Simple mobiltelefonos alkalmazás, a Játéknet.hu és a Butlers kínál egyedi ajánlatokat a MasterCard és Maestro kártyabirtokosoknak. A kedvezményes hét utolsó napján még több akciós termék válik elérhetővé, ekkor kerül ugyanis sor az Internetes Vásárlás Napja eseményre, amelyhez idén is több száz virtuális bolt csatlakozik.

"Szerencsére egyre több magyar vásárló ismeri fel az internetes vásárlásban rejlő speciális lehetőségeket: a jelentős árkedvezményeket, az egyszerűen összehasonlítható árakat, a webáruházakra jellemző hatalmas áruválasztékot, ami utazgatás és sorban állás nélkül elérhető. Ráadásul az online forgalmazott termékek ugyanolyan garanciával rendelkeznek, mint a boltban vásároltak, sőt az eladóknak 14 napon belül indoklás nélkül visszavételi kötelezettsége is van, ha a vásárló mégis meggondolja magát" - mondta Soós Gergely, az eseményt szervező Neo Interactive digitális ügynökség ügyvezetője.

A MasterCard támogatásával megvalósuló Internetes Vásárlás Hete és Internetes Vásárlás Napja események célja többek között az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás hazai fejlődésének előmozdítása. A kártyás vásárlások ösztönzésével a program az elektronikus fizetés további terjedését is segíti, hozzájárulva ezáltal a gazdaság fehéredéséhez.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!