mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szavazással a szemetelés ellen
2015-11-13 10:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A brit Hubbub alapítvány és a CommonWorks kivételes megoldást eszelt ki arra, hogyan tartsák tisztán a köztereket.

Közös kampányuk neve a "Tiszta utcák", amely azzal a céllal jött létre, hogy játékos módon hívja fel a londoniak figyelmét a városi szemetelés problémájára. A Hubbub adatai szerint a brit főváros utcáin az éjszakai szórakozóhelyek előtt dohányzó vendégek termelik a legtöbb szemetet, a cigarettacsikkek eldobálásával.

Ezért azt találták ki, hogy ezeken a helyeken óriási csikkgyűjtőket helyeznek ki, ami önmagában talán még kevés lenne, de a mellékelt játékos szavazás úgy tűnik, segít a várt eredmény elérésében. Egy-egy cigicsikk bedobásával olyan sokakat megosztó kérdésekre lehet szavazni, hogy ki jobb focista Messi vagy Ronaldo, esetleg melyik esemény szórakoztatóbb, az olasz F1 verseny vagy a US Open. Az ötlet nem csak cigaretta csikkekkel működik, más helyeken - hasonlóan vicces szavazatokért - rágógumikat lehet a falra ragasztani - írta a Branding Magazine.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!