mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A médiában terjeszkedik az Alibaba
2015-11-25 14:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Amazon vezetője, Jeff Bezos tavaly 250 millió dollárért vette meg a Washington Postot, és most a kínai riválisa, az Alibaba is a sajtópiacon kezd terjeszkedni.

A VB szerint az Alibaba megvásárolhatja a hongkongi South China Morning Post napilapot, miután 200 millió dollárt fizetett azért, hogy részt szerezzen a China Business News nevű tévés és újságos vállalatban. A vállalat a fentiek mellett a Sina Corp.-ban is részesedést szerezhet, amely a sina.com.cn nevű hírportált működteti, valamint a Twitter kínai rokonában, a Weibóban is. A mikroblogoldalnak 200 millió havi felhasználója volt az idei első negyedévben.

A portál szerint az Alibaba terve, hogy részese legyen az emberek mindennapjainak. Ebbe a vízióba illeszkedik az is, hogy a vállalat 4,2 milliárd dollárt fizetett a kínai video-stream oldal, a Jouku Tudou részvényeiért (hasonló, mint a Youtube, 500 millió felhasználóval). Az Alibaba emellett az on-demand videó-szegmensben is terjeszkedne.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!