mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új tulajdonos a Next Wave Europe-nál
2015-12-01 17:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Starcz Ákos által alapított Brand & Content Studio vásárolta meg a budapesti székhelyű Next Wave Europe (NWE) digitális ügynökséget, jelentette be az ügynökség alapítója, Bitter Brunó.

Az éppen 7 éves cég az egyik első Cluetrain Manifesto elvekre épülő digitális ügynökség Magyarországon. Az NWE mára több multinacionális vállalat digitális marketing partnere a régió több országában. Bitter Brunó továbbra is ellátja a társaság ügyvezetői feladatait, Starcz Ákos januártól, stratégiai igazgatóként csatlakozik a jelentős fejlesztések előtt álló ügynökséghez.

A Next Wave Europe elmúlt hétéves működését több hazai és nemzetközi elismerés övezte: 2012-ben az NWE volt az év kommunikációs ügynöksége, tavaly pedig Csehországban nyert Arany Effie-t az általa megalkotott L'Oreal kampánnyal.

"Meglátásom szerint a kreatív iparban megfigyelhető vertikális és horizontális integrációs kísérletek korlátozott eredményei rámutattak arra, hogy a tartós sikert egy harmadik út, a funkcionálisan integrált ökoszisztéma kialakítása jelentheti. Ebben a vállalati átalakulásban, üzleti transzformációban segít Starcz Ákos, a társaság új tulajdonosa" - emelte ki Bitter Brunó.

A Next Wave Europe már az idei évben megkezdi fókuszának jelentős kiterjesztését. Három üzletágának - stratégiai tanácsadás és tervezés, médiatervezés és vásárlás, valamint natív hirdetéskiszolgálás, tartalommarketing - erősítésével már 2015-ben komoly lépéseket tesz a teljeskörű kiszolgálást nyújtó digitális ügynökséggé válásért.

Starcz Ákos 15 éve foglalkozik internetes csatornák és digitális brandek fejlesztésével, menedzselésével. Nevéhez fűződik az egyik első hazai online brókeri szolgáltatás az eBroker elindítása. Banki karrierjét követően 2008-ban, üzletfejlesztési igazgatóként csatlakozott a Közép Európai Média és Kiadó Zrt csapatához. Munkája során hozzá tartoztak a cégcsoport regionális érdekeltségei is, többek között a régió 8 országában tevékenykedő Etarget. 2009-től 2015 decemberéig a médiacsoport tulajdonában lévő Libri-Shopline Nyrt - korábban Bookline- vezérigazgatója.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!