mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Berkes Péter
Dr. Berkes Péter
Ambitious Group
Stratégiai igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az életkor meghatározó az online vásárláskor
2015-12-11 11:11 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az amerikai vásárlók inkább táblagépen vásárolnak, mint okostelefonon, hacsak nem az Y-generáció tagjai - derül ki az IAB új tanulmányából.

Több mint 16 ezer amerikait kérdezett meg online vásárlási szokásairól a Prosper Insight az IAB megbízásából - közölte a warc. Az eredményekből kiderült, hogy a 18 és 34 év közöttiek a többi korcsoportnál nagyobb valószínűséggel vásárolnak az okostelefonjukon.

A teljes minta körében a táblagép bizonyult a legnépszerűbb online vásárló felületnek (35%), megelőzve a mobilt (28%), de a fiatalabb korcsoportnál fordított a sorrend (mobil: 43%, tablet 35%).

A 35-54 éves közönség viszont szívesebben használja a táblagépeket számos vásárláshoz köthető tevékenységre (tájékozódás a termékről, boltlokalizáció, nyitvatartási idő megnézése, árösszehasonlítás), és persze magára a vásárlásra (41%, ami több mint a minta átlagának számító 35%). A fiatalabbak a termékismertetőket is szívesebb olvassák mobilon (44%), mint az átlag (32%).

Az 55-64 évesek kétszer valószínűbb, hogy táblagépen vásárolnak, mint hogy okostelefonon (34%,15%). A 65 év felettiek körében pedig 26 és 11 százalék az arány.

"A különböző korcsoportok között szignifikáns eltérések vannak, ezeket minden vállalatnak figyelembe kell vennie" - mondta Anna Bager, az IAB alelnöke.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!