mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
O&M győzelem a Wizz Air tenderén
2015-12-11 12:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Ogilvy & Mather nyerte a Wizz Air kommunikációs tenderét, amely az újrapozicionált márka stratégiájának építését, új reklámkampányok megalkotását és kommunikációs platformjainak kidolgozását tűzte ki célul.

A Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy & Mather reklámügynökség nyerte el a Wizz Air kommunikációs tenderét. Az O&M stratégiai gondolkodásmódja és kommunikációs javaslata meggyőzte a vállalatot, hogy a WPP-hez tartozó nemzetközi reklámügynökséget válassza partnerének és vezető kreatív ügynökségének december 1-től.

A Wizz Air által idén nyáron kiírt tender az újrapozicionált WIZZ márka stratégiájának építését, és azzal összhangban az új reklámkampányok megalkotását és kommunikációs platformjainak kidolgozását tűzte ki célul.

A négyfordulós tender győzteseként az O&M olyan pályázati anyagot nyújtott be, mely erős stratégiai gondolkodásmódon alapult. A reklámügynökség olyan, a cégcsoport által fejlesztett eszközöket használt fel a stratégia kialakításához, mely az ügyfél számára jól elkülönített, személyre szabott megoldásokat kínál. A tender során is alkalmazott FUSION metodológia a brand kulcsfontosságú célkitűzését szem előtt tartva, az integrált kommunikációs eszközök által a fogyasztói döntések befolyásolására ad választ.

"A módszertan sokat segített abban, hogy a Wizz Air számára egy jól megalapozott, alacsony kockázatú kommunikációs stratégiát tudjunk megalkotni, amely jól integrálható a nemzetközi piacon is, valamint alkalmas arra, hogy a WIZZ márkát egészen új dimenziókba repítse" - tette hozzá Sályi Réka, az Ogilvy & Mather ügynökséget is magába foglaló Geometry Global cégcsoport Ügyvezető Igazgatója.

Johan Eidhagen, a Wizz Air márka- és marketing vezetője elmondta: "összesen nyolc ügynökség vett részt a tenderen, az Ogilvy & Mather javaslata egyezett leginkább az elvárásainkkal, gondolkozásmódjuk és kreatív megközelítésük pedig meggyőzött minket arról, hogy jó kezekben lesz az újrapozicionált WIZZ márka. A stratégiát és reklámüzeneteket akár 22 nyelvre is adaptálni tudjuk, hogy célpiacainkon egységes és erőteljes képi világgal jelenjünk meg."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!