mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az online marketing piacra lép az Action Heller
2015-12-16 18:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Action Heller Consulting online marketing terén nyújtott szolgáltatásai nemzetközi hátteret az Action Global Communications és az újonnan létrejött Action Digital adja.

Magyarországon, ahol sok más feltörekvő piachoz hasonlóan látványosan növekszik az igény az online kommunikáció iránt, az Action Heller Consulting integráltan kínálja az online marketing és a klasszikus PR szolgáltatásokat ügyfeleinek.

"Az online kommunikációs technikák egyre bővülő lehetőségeket kínálnak egy vállalatnak a piaci és partneri kapcsolataik fejlesztésére, de természetesen sok múlik azon, hogy miként használjuk ezeket az eszközöket" mondta Oláh Csilla, az Action Heller Consulting ügyvezetője.

"Az online szolgáltatásaink a helyi ismereteinkre alapulnak, de ott van mögöttünk az Action Digital csapata és speciális szakértelme. Az Action Global Communications nemzetközi szervezete pedig biztosítja azt, hogy ezek a szolgáltatások az országhatárokon átívelő piaci tevékenységet is támogassanak, akár egy magyarországi központú cég számára is."

Az Action Digital marketing igazgatója, Jaric Karepov úgy látja, hogy Magyarországon is kiválóan integrálható a helyismeret és a nemzetközi szakemberek által folyamatosan fejlesztett online marketing technológia. "Az online kommunikáció terén is az a célunk, hogy az ügyfeleink fejlesszék kapcsolataikat a vásárlóikkal, és az üzeneteknek és visszajelzéseknek olyan rendszere alakuljon ki, amely a hagyományos kommunikációhoz képest jelentő többletértékeket generál."




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!