mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A jövőről szól a Wall Street Journal új magazinja
2015-12-23 16:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Évente megjelenő magazint indít a Wall Street Journal "Future of Everything" címmel.

A Future of Everything magazin a Wall Street Journal december 11-i számának mellékleteként jelent meg, de a kiadó ennek ellenére önálló lapként tekint rá - írja a WWD. Trevor Fellows globális médiaigazgató azt mondta, hogy nem zárható ki egy nemzetközi verzió megjelentetése sem.

"Biztos, hogy jövőre is kiadunk egy számot" - mondta Fellows. Aki 96 oldalas magazinban 60 oldalnyi a szerkesztett tartalom, a többi reklám.

Ahogy a nevéből is sejteni lehet, a lap különböző iparágak jövőjével foglalkozik, pl. élelmiszerek, utazás, sport, technológia. A lapban gyorsan elkeltek a reklámhelyek, Fellows szerint főleg a járműipar, a gyógyszeripar, a pénzügyi szakma és a tech világ ugrott rá a lehetőségre.

A Wall Street Journal első sorban a digitális és közösségi médiás megjelenésekre fókuszál, ennek ellenére a print még mindig vitális része a márkának. "Egyre inkább irreális a print bukásának víziója" - mondta Fellows. "Még mindig nagyon sokan kíváncsiak rá."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!