mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Éveleji sporttippek a digitális kijelzőkön
2016-01-07 13:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Újabb példa bizonyítja, hogy a nyomtatott sajtó és az out-of-home média együttműködése általában sikeres.

Az emberek egy részére jellemző, hogy újévi fogadalmakat tesznek. Ezek a vállalások többnyire a diétához, a testmozgáshoz vagy általában az egészséges életmódhoz kapcsolódnak. A New Scientist nevű tudományos magazin és a JCDecaux UK most arra szövetkezett, hogy megadja ezeknek az embereknek a kezdő lökést. Január hónapban ugyanis a New Scientist egészségügyi tanácsai a JCD digitális kivetítőin is láthatóak lesznek.

A digitális OOH kampány a LiveSmarter hashtaggel fut, a JCDecaux országos hálózatán: benne diétás, sport és egyéb tippekkel, tanácsokkal. A vasúti csomópontok kijelzőin feltűnik majd a New Scientist ingyenesen olvasható rövidített verziója is, amelyen keresztül az előfizetés is intézhető.

A JCDecaux brit hálózata a lakosság mintegy felét képes elérni - zárta a tudósítást a ScreenMedia Daily.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!