mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A mérések igazolják a Sláger FM megújulását
2016-01-08 10:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Két kutató cég is megerősítette: a 30-59 év közötti budapesti hallgatók kedvenc budapesti csatornája a Sláger FM Rádió.

A rádiós piacon 26 éve működő Juventus Rádió újramárkázása lezárult. Az 5 hónapos előkészítési periódus a budapesti rádiós hallgatottsági szokások vizsgálatával indult és 2015. november 2-től a Sláger Rádió (Sláger FM) elindulásával folytatódott. A megújult rádió elsősorban a 30 év feletti korosztályra fókuszál, zeneileg a 80-as és a 90-es éveket célozza, azt az űrt tölti ki, amely a budapesti rádiós piacról hiányzott.

A tavaly október-december között készült 2100 fős (700 fő/hó) mintán a TNS-Hoffmann-Mediameter rádiós hallgatottsági kutatása, valamint novemberében 2300 fős mintán a Whiteport.hu & Ipsos konzorcium lokális médiakutatása. A kutatások Budapesten vizsgálták a
médiafogyasztási szokásokat, a médiumok elérését, ismertségét, márkaerejét és keresztfogyasztását.

A rádiós hallgatottsági adatok esetében mindkét kutató cég megerősítette a Sláger Rádió (Sláger FM) eredményeit a budapesti csatornák között: a rádió a teljes, mért célközönségben, valamint a 30-59 évesek körében is első lett.

A kutatásból az is megállapítható, hogy a csatorna elsődleges célcsoportja a 30 év feletti, önálló döntéseket hozó, aktív rádióhallgató, aki könnyed, minőségi szórakozást igényel, ugyanakkor jelentős vásárlóerővel rendelkezik.

A 2016-os évben a márkanév erősítése az elsődleges cél, óriásplakát kampánnyal, aktív promóciós megjelenésekkel, rendezvényekkel és együttműködésekkel indul a január a rádió életében.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!