mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A mérések igazolják a Sláger FM megújulását
2016-01-08 10:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Két kutató cég is megerősítette: a 30-59 év közötti budapesti hallgatók kedvenc budapesti csatornája a Sláger FM Rádió.

A rádiós piacon 26 éve működő Juventus Rádió újramárkázása lezárult. Az 5 hónapos előkészítési periódus a budapesti rádiós hallgatottsági szokások vizsgálatával indult és 2015. november 2-től a Sláger Rádió (Sláger FM) elindulásával folytatódott. A megújult rádió elsősorban a 30 év feletti korosztályra fókuszál, zeneileg a 80-as és a 90-es éveket célozza, azt az űrt tölti ki, amely a budapesti rádiós piacról hiányzott.

A tavaly október-december között készült 2100 fős (700 fő/hó) mintán a TNS-Hoffmann-Mediameter rádiós hallgatottsági kutatása, valamint novemberében 2300 fős mintán a Whiteport.hu & Ipsos konzorcium lokális médiakutatása. A kutatások Budapesten vizsgálták a
médiafogyasztási szokásokat, a médiumok elérését, ismertségét, márkaerejét és keresztfogyasztását.

A rádiós hallgatottsági adatok esetében mindkét kutató cég megerősítette a Sláger Rádió (Sláger FM) eredményeit a budapesti csatornák között: a rádió a teljes, mért célközönségben, valamint a 30-59 évesek körében is első lett.

A kutatásból az is megállapítható, hogy a csatorna elsődleges célcsoportja a 30 év feletti, önálló döntéseket hozó, aktív rádióhallgató, aki könnyed, minőségi szórakozást igényel, ugyanakkor jelentős vásárlóerővel rendelkezik.

A 2016-os évben a márkanév erősítése az elsődleges cél, óriásplakát kampánnyal, aktív promóciós megjelenésekkel, rendezvényekkel és együttműködésekkel indul a január a rádió életében.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!