A mérések igazolják a Sláger FM megújulását
2016-01-08 10:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Két kutató cég is megerősítette: a 30-59 év közötti budapesti hallgatók kedvenc budapesti csatornája a Sláger FM Rádió.
A rádiós piacon 26 éve működő Juventus Rádió újramárkázása lezárult. Az 5 hónapos előkészítési periódus a budapesti rádiós hallgatottsági szokások vizsgálatával indult és 2015. november 2-től a Sláger Rádió (Sláger FM) elindulásával folytatódott. A megújult rádió elsősorban a 30 év feletti korosztályra fókuszál, zeneileg a 80-as és a 90-es éveket célozza, azt az űrt tölti ki, amely a budapesti rádiós piacról hiányzott.
A tavaly október-december között készült 2100 fős (700 fő/hó) mintán a TNS-Hoffmann-Mediameter rádiós hallgatottsági kutatása, valamint novemberében 2300 fős mintán a Whiteport.hu & Ipsos konzorcium lokális médiakutatása. A kutatások Budapesten vizsgálták a
médiafogyasztási szokásokat, a médiumok elérését, ismertségét, márkaerejét és keresztfogyasztását.
A rádiós hallgatottsági adatok esetében mindkét kutató cég megerősítette a Sláger Rádió (Sláger FM) eredményeit a budapesti csatornák között: a rádió a teljes, mért célközönségben, valamint a 30-59 évesek körében is első lett.
A kutatásból az is megállapítható, hogy a csatorna elsődleges célcsoportja a 30 év feletti, önálló döntéseket hozó, aktív rádióhallgató, aki könnyed, minőségi szórakozást igényel, ugyanakkor jelentős vásárlóerővel rendelkezik.
A 2016-os évben a márkanév erősítése az elsődleges cél, óriásplakát kampánnyal, aktív promóciós megjelenésekkel, rendezvényekkel és együttműködésekkel indul a január a rádió életében.