mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nem aratott tetszést az új BBC logó
2016-01-12 17:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A BBC az év elején mutatta be az új logóját - a kritikusok fanyalognak.


A jól ismert betűtípus megmaradt, a színvilág viszont elment az egészen merész rózsaszín irányba. A BBC betűi alá pedig két fehér sáv és egy felkiáltójel került. Niki Carr, marketingigazgató így magyarázta a koncepciót: az első vonal az elgondolkodtatásé, a második a nevettetésé, a harmadik pedig - a felkiáltójel - a hangé - írta a Design Taxi, akik a tudósításban néhány kritikus designer tweetjét is megosztották.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!