mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Közösségi médiakampány a tudatos fogyasztókért
2016-01-15 11:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Garancia, jótállás, nyugta, árucsere - többek között ezekkel a témakörökkel is foglalkozik a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a ma elindult nagyszabású közösségi médiakampányában.

A fogyasztói érdekek képviseletét ellátó egyesületek igazi ereje a fogyasztói tájékoztatásban rejlik és erre nagy szükség is van. Ezt igazolják a Szövetség korábbi tapasztalatai, ami szerint még mindig zavarba jönnek a fogyasztók sokszor akkor, ha alapvető jogaikat próbálják érvényesíteni a cégekkel szemben. Ezért a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége nagyszabású közösségi médiakampányt indít és ebben a legfontosabb fogyasztóvédelmi témaköröket érintve erősíti a fogyasztók tudatosságát.

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium támogatásával megvalósuló program egyszerre négy internetes felületen zajlik, a Szövetség internetes honlapján (www.feosz.hu), az általa szerkesztett Fogyasztók Lapja online fogyasztóvédelmi magazinon (www.fogyasztoklapja.hu) , valamint ezek Facebook oldalain.

A Szövetség a kampányával bemutatja azt, milyen lehetőségek vannak akkor, ha egy termék elromlott, és megismerteti ezzel kapcsolatosan a nyugta pontos szerepét, de ugyanúgy közérthetően dolgozza fel a garancia-jótállás témakörét.

Emellett a békéltető testületek ingyenes, gyors eljárásával is foglalkoznak, valamint a termékbemutatók, internetes vásárlások és persze a panaszügyintézés témaköre sem maradhatott ki. Ezek mind-mind szükségesek a tudatos döntésekhez, akár csak a mobil-, pénzügyi- és közüzemi szolgáltatásokkal összefüggő tudnivalók.

A program egyértelműen érinti és eléri a fiatalokat is, akik a jövő fogyasztói és előreszeretettel használják a közösségi oldalakat az interneten, koruk folytán azonban kiszolgáltatottnak minősülnek és gyakrabban jönnek zavarba jogaik érvényesítésekor, mint a felnőttek.

A négy hónapig tartó aktív közösségi médiakampány megvalósítása egybecseng a Magyarország V. középtávú Fogyasztóvédelmi Politikájában meghatározott célokkal, erősíti a fogyasztói tudatosságot, amelyet pedig elősegít a közérthető kommunikációs csatorna.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!