mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A WSJ kidobta a LinkedIn-es megosztás gombot
2016-02-05 18:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Sok kiadó tekint a LinkedIn-re "egyszer barátként, egyszer ellenségként". A Wall Street Journal most viszont drasztikusat lépve eltüntette az online cikkei végén található megosztó gombok közül a LinkedIn-ét.

A Journal szóvivője azzal magyarázta a döntést, hogy átszervezték a megosztás gombok elhelyezését a site-on. Eredetileg az Google+ mellé került a LinkedIn az Egyéb kategóriába, de jelenleg már ott sem látható, azaz nem osztható meg WSJ cikk a LinkedIn-re. A Facebook viszont kivételezett: az első helyen áll és a logója alatt látható, hogy hányan osztották meg az adott cikket.

Nem újkeletű a kiadók szeret-nemszeret viszonya a nagy közösségi oldalakkal, a WSJ lépése ugyanakkor szokatlanul durva. Tavaly nyáron a Journal anyacég News Corp's vezérigazgató Robert Thomson ki is fakadt a LinkedInre, a Facebookra és a Google-ra, és egyszerűen spammereknek nevezte őket, akik nem mások, mint a kiadók termékeinek "kiszállítói".

Más üzleti oldalak viszont értékesnek látják a LinkedIn megosztás lehetőségét. A Business Insideren övék a második gomb a FB után és a CNN Money, a Forbes és a Fortune is harmadik-negyedik helyen szerepelteti. A Bloomberg és a Yahoo Finance viszont elrejti az "Egyéb" kategóriába.

A LinkedIn számára ezek a döntések aligha járnak komoly veszteségekkel, ugyanakkor jelezték a WSJ felé, hogy szívesen folytatnák az eddigi és most megszakított együttműködést - áll a Digiday-en.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!