mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A UM az év globális ügynöksége
2016-02-15 13:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az IPG Mediabrands cégcsoport tagját, a UM-et választotta az Év Globális Médiaügynökségének az Adweek, a marketing-, média- és reklámszakemberek egyik vezető hírforrása.

Ez a UM második nagy elismerése idén, korábban az Advertising Age szintén a UM-et választotta az Év Ügynökségének.

2015 világszerte a nagy eredmények éve volt a UM számára, szinte az összes piacon jelentős új ügyfeleket szerzett. A UM összesen 130 új ügyféllel szerződött, többek között a BMW, a Coca-Cola, a CVS Health, a Johnson & Johnson, a McCormick és a Pernod Ricard vállalatokkal. A UM hálózat 175 jelentős szakmai díjat zsebelt be, többek között Cannes Lions, Festival of Media és Effie Worldwide elismeréseket, olyan ügyfelek számára készített munkákért mint a Sony, ExxonMobil, Fiat Chrysler Automobiles, Media Markt, és Vodafone.

"Ennél büszkébb nem is lehetnék" - mondta Daryl Lee, a UM globális vezérigazgatója. "A média aranykorában élünk, a stratégiai innováció mindenhol elvárás - ezt egyértelműen mutatja a múlt év médiatendereinek száma. A UM-nél lehetőséget láttunk abban, hogy magasra tegyük a lécet a médiaszakma számára. Gyorsan cselekedtünk és megragadtunk minden lehetőséget, amelyet az év során kaptunk. A világ összes UM-esével együtt ünnepeljük most ezt a hihetetlen elismerést"

A UM 2015-ös sikeréhez szintén hozzájárult az általuk újonnan kidolgozott "moments" tervezési megközelítés, valamint a Business Analytics Engine (BAE) nevű saját eszköz (új generációs előrejelzéseket adó, monitoring és optimalizációs szoftver).


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!